Tuesday, October 14, 2008

Publikálj vagy dögölj meg! ( nem én találtam ki, de igaz!)

Nem tudom ismeritek e az érzést, mielőbb minél többet megmutatni átadni...

Gyakran a lépésről-lépsre módszeressége sokkal, de tényleg sokkal hatékonyabb. Ennek ellenére most bolha piacra viszlek Kedves Olvasó. Ahol lehet számodra értéktelen dolgok közt igazgyöngyre lesz. Ha picit grafomán vagy és még hajlandó vagy az önálló cselekvésre, tanulásra kutatásra is, akkor biztosan találsz számodra érdekes, sőt forintokat érő információt.

Ha nem vagy elég elkötlezett a kutatásra, utánjárásra, akkor rövidesen kissé bővebb leírást is fogsz itt találni. Bár ezt a posztot nem ide szántam, remélem hasznosnak bizonyul! ;)

Publikálj vagy dögölj meg! ( nem én találtam ki, de igaz!)

[ egy poszt azoknak akik az üzletet is látják]

Erős szavak... - Mondod TE

A bannervakság után, már szinte mindenféle reklámvakság idejét éljük, és fogjuk egyre jobban, egyre többen. Szóval a helyzet fokozódik! ;)

A hírlevél sem képes olyan eredményre legtöbbünk bizniszében, mint akár csak 5 éve. A Bannerekre kattintás is egyre soványabb, advörc és társai, okos stratégia és okos címsor esetén még, szo-szo... Lássuk be már egyik sem a régi, persze vannak még kiaknázható lehetőségek, tán még potenciál is.

De már nem elég kreatívnak lenni, már több kell, már pengeéles célzás, válogatott szűrt kulcskifejezés/ek... és ÜTŐS, mellbevágó lendingpédzs.

Tudomásul veszem vagy nem tök mindegy, de ebben a webbkettes meg akárhányas világban, a szosöl médiák korában nincs más választásod. Vagy milliókat költesz, PPC, DM vagy akármilyen kampányokra vagy igénybe veszed amit a webkettő a szosöl meg ilyenek kínálnak.

Nem azt mondom, hogy mind, azt meg főleg nem, hogy kizárólag ingyenes megoldások. Azt viszont igen, hogy valóban megoldások egy kis cégnek is.

Az ezermesterek kora már lejárt! Ma már specialistákat keresnek!

Csak egy szösszenet kicsit elkalandozva, ma már az informatikus 12 kettő egy tucat. Ha "csak" informatikus vagy akkor csak egy a sok közül, mondhatni egy senki, de ezt mondhatom akkor is ha csak sarki fűszeres vagy a sok közül, és még sorolhatnám...

Kanyarodjunk vissza példabeli informatikushoz: ha már mondjuk Linux rendszergazda már közelebb vagyunk a modern gazdagságtanhoz...

Még mielőtt kiadod a médiafelelősőd útját!

TIPP , hogyan használd webkettő eme forradalmi és gyakran ingyenes lehetőségeit!

1. Klasszikus online utat járó barátom, hegyezd ki a füled egy speciális igényre éhező közönség meghallására!
2. Gondolkodj közönséged, fejével és beszélj az ő nyelvén! Ez rólam beszél! – Gondolja az olvasód!
3. Jelenj meg a lehető legváltozatosabb módokon:
- E-Book: wordben megírod, megformázod, dokumentumból pdf formátumba varázsolod aztán terjeszted. Terjeszted E-Mail-ben, és biztatod elégedett olvasóid. A doc2pdf konvertálást megteheted, hagyományos asztali alkalmazással ( pl: primopdf; letölthető: www.primopdf.com). Egyszerű alternatívát jelenthet a Google online irodai szolgáltatása Docs.
- küldj be témádba vágó cikkeket pl. a http://netpreneur.hu/ -ra
- Oszd meg a tudásod a wikipedián (http://hu.wikipedia.org ) , illetve a Google kissé újragondolt „wiki” szolgáltatásán a Google Knolon (http://knol.google.com/k)
- shvoong.com : ahol könyvélményeidről és internetes oldalakról írhatsz értekezést, és olvasóid után dollár(cent)okat keresel, kellemest a hasznossal!

FCM

No comments: