Thursday, October 16, 2008

Elkúrtam, nem kicsit....

Cinikus voltam? - Igen [bár nem nem annak szántam, de nem bánom!]

Mert van okom cinikusnak lenni(!), nem kétséges számomra, hogy könnyebb köldöknézegetni, sebeket nyalogatni, mint akár szókimondónak, vagy bunkónak lenni.

Van okom cinikusnak lenni!

Van sok, de neked is van okod cinkusnak, de még megbotránkoztatónak lenni is.

Viszont nincs okom, NINCS JOGOM közönyösnek lenni. NEM tehetem meg, sőt Te sem teheted meg, hogy ne oszd meg a véleményed, a tudásod!

Van okom cinikusnak lenni! - Mert, bár siker receptet olyan igazi tutitippet nem adhatok, azt viszont elárulhatom mi a bukás, a bombabiztos antisiker titka: próbálj mindenkinek megfelelni! [Sajnos nem tudom kitől származik ez az aforizma]

Bárkinek van joga cinikusnak lenni, aki bármit is elért az életben. Ha van munkád, van akaraterőd, ismeretanyagod... már van jogod cinikusak lenni.

Cinikusnak lenni azért, hogy felfigyeljenek rád! Azért, hogy utat mutass vagy tilalomfát állíts mások elé...

Na ez az. itt van az amit elkúrtam:

Mert pont most NEM tilalomfát akartam állítani, hanem irányt mutatni. Egy valódi potenciális lehetőséget, mely "bárkinek" lehetőséget teremt valódi bankjegyek termelésére. Bárkinek akinek van tapasztalata, ismeretanyaga...
Mindezt valóban akár egyetlen fillér befektetése nélkül megteheted.

Mi kell hozzá:

  • egy blog egy ingyenes szolgátatónál
  • Google Adsense regisztráció (erre még visszatérek bővebben, e blog keretei közt)
  • látogatottság, amit jó témaválasztással, és egyéb ügyességekkel tudsz elérni
Mielőtt máris regisztrálnál: NEM fog ömleni a lé, és nem holnap! Viszont napi párszáz forinttól a néhány ezerig, sőt... elérhető cél!



LiziM néhány gondolat a kommented kapcsán:

" nincs gyereke, nem is akar"?

Ez már munkajogi, sőt személyiségjogi story. Az apuka is mehet "GYES"re!!! ;)
[diktafon ---> bíróság!]

"nem csak Nyugat- Magyarország van! itt a keleti végeken szigorúbb az élet!"

Tudom, hidd el! Viszont ha már neted van otthon, egy TeleHázban, netkávézóban és nem csak böngészel, hanem egy lépést teszel még. Akkor már a "nyugatikérdéskeleten" is kipipálva!

"mi bajod azzal, ha a blogszférát is ki akarják használni "?

Semmi, sőt én is azt teszem, több blogommal, weboldalaimmal! Erre buzdítok mindenkit, aki késztetést érez rá, és nem csak azokat akiknek végső ments vár. Sajnos meg kell osszak veled egy nagyon súlyos titkot: pont azoknak hoz legkevesebbet a konyhára akiknek végső mentsvár a blog, a net, az MLM!

[Még egy TITOK végezetül és összefoglalóként:]

"Legyél Te az első Magyar megélhetési blogger!"

Biztatás a magadféle gondolkodó embernek. Egy lehetőség, mely némi konyhapénztől, az igazi jövedelemig terjedhet!

[ és egy kérdés:]

Ha a "Publikálj vagy dögölj meg!" főcím helyett, mondjuk a : "Hogyan keress pénzt az interneten?" lett volna, elolvasod a cikket? Ha el is olvasod tollat ragadsz? ;)

FCM

7 comments:

LiziM said...

Képes voltál posztolni a kommentemet ?! :)

A fenébe is, nagyon érdekesen írsz. ja, a címadás fontos egy írásnál, és megdöbbentés is fontos eszköz. bedőltem volna a provokációnak?
Jó, én is átgondoltam azóta egy két dolgot, és már nem írnám azt és úgy amit a múltkor. (biztos a hormonok tehetnek róla, hogy felkaptam a vizet, nyilván, mi más!:))

nem tudom ki lehetsz te, és ha tudnám, lehet, hogy nem tegeznélek, de érdekes személy vagy!

FreeChoice Magazine said...

LiziM,

Mivel továbbra sem ismerlek, remélem ez nem marad így. Tehát csak arra hagyatkozhatok, amit olvastam tőled.
Kapásból két olyan témát felvetettél, amivel megjelenhetnél, egy „megélhetésiblogger”-ként. Ezek nem más, mint a Nők viszonya a férfiakhoz, illetve a Nők helyzete a munkaerőpiacon. Nem is beszélve e témák vonzáskörzetéről (Nők a vezető pozíciókban; ….).

„nem írnám azt és úgy amit a múltkor”

Hiba lett volna, sőt hiba lenne, nagyon lendületesen, és nagyon belülről írsz. Ez jó, ez érdekes…
Nagyon találó volt az „érzelmikép”: „egy HR-es sem fog aggódva a pocakodra nézni, hogy terhes vagy-e…” - [Egyébiránt aktuális nálad ez a dolog? Vagy már megélted?]
Már ezért megérte megírnom ezt a provokatív bejegyzést! ;)


Csak így tovább, visszavárlak!

FCM

Ui.: a blogodról értesülök, ha lesz… ugye? ;)

LiziM said...

Hmmmm.....
azt az apróságot leszámítva, hogy kisérleti egérnek érzem kicsit magam, mivel kb kettővel előrébb jársz a gondolataimban, amint azt a "provokáló bejegyzés" történet igazolja :), megkedveltem ezt a blogot, illetve az íróját, kedves FC. tulajdonképpen amolyan jósnak foglak használni.
A megélhetési blogger témához. meglepett a két téma, amihez szerinted értek. és kellemesen érintett, hogy tetszett a stílusom. csak az a kérdés, hogy hogy lehet ugyanolyan érdekesnek maradni, egy száraz, végigdolgozott nap után, amikor semmi nem hoz indulatba, és csak középsiskolás fogalmazásóra szinten tudok írni. na, az kit fog meghatni? kommentet jó írni, mert az egy beszélgetés. na de a bejegyzés azért kicsit több tényanyaggal, konkrét témával és gondolatívvel kell rendelkezzen.

Tudom, tudom, a legjobb az lenne, ha belefognék és kipróbálnám. Türelem, ami késik az nem jön korán...
tehát nő kontra ffi téma? (nem volt oly sok ffi az életemben:), most van ez az egy férjem, de őt nem teregetném ki a világ szeme elé, más életébe meg nem akarok beleugatni. szexélmények: ez nem az én műfajom. legalábbis nem ilyen formában.

nők és munkaerőpiac, egyenjogúság, urambocsá, hatalom? ezt a szociológusok kivesézték már, sokra nem jutottak,sztem. Az alap természeti törvény, hogy a nő szüli meg a gyereket, még ha az apa marad is vele otthon, (ami nekem nem szimpi) szóval ebben a témában pedig rövid és sarkos a véleményem, és ha blogolnék róla, az egyfajta meggyőző - térítő stílusú lenne,amit nem szeretnék. mert sokkal jobb hangulatú az olyan blog, ahol párbeszéd alakul ki.

Mit javasolsz? olyan témáról írjak, amiben fix véleményem van? (olvasóim vagy mellettem, vagy ellenem szólnak majd) vagy olyan témát amit magam is kutatok, még nincs elköteleztettségem, nincs "papírom róla" nem szakmám, csak hobbi (ez olyan brain storming blog lenne).


vagy mindkettő esetleg? ;)

a web világa egyébként még elég távoli, kommentet tudok írni, de a beszúrások, trackbeck, visszaping fogalmak és eszközök még idegenek nagyon...volna még mit tanulnom, csak azt nem tom, hogy mikor és kitől ( a netről, az adekvát válasz, ugye?)

nincs még gyermekünk, de abban a korban vagyok, sőt már nagyon nem bánnám, lassan el kell gondolkozzak , hogy miért nem sikerült még? de ez egy más téma...
az, hogy munkahelyre való jelentkezéskor a fiatal nőknél igenis minimum elgondolkodnak azon, hogy szülni fog menni, és ne vegyük fel. Bár én még nem hallottam ezt at mondatot , de olyat már hallottam, hogy a kolleganők hangosan, már majdnem esküdözve mondogatják, hogy ők bizony nem, még legalább 5 éveig, LOL, és egymás ellen. a középkorú négy gyermekes, frissen elvált főnök meg mosolygott a szája szegletében. én nem szajkóztam ezt a "nemakarogyereket" mantrát, pedig még nem voltam férjnél, de ha megesik, én biztos megtartottam volna. na nem is maradhattam a cégnél.... na vajon miért?

Ha lesz blogom szólok. pedig ideges leszek attól, hogy megkritizálod :D

minden jót, és bocs a további lelkizésért.

Ui.:miért nincs itt olyan identity, hogy névtelen, ez szűrő, hogy a komolytalanokat kiszedd?

FreeChoice Magazine said...

LiziM,

"mivel kb. kettővel előrébb jársz a gondolataimban" - Kifejtenéd bővebben?

"hogy lehet ugyanolyan érdekesnek maradni, egy száraz, végigdolgozott nap után"

Válaszként csak annyit, hogy én ezt a blogot kettős célzattal indítottam, reakció elemzés (ki; mire; milyen stílusra hogyan reagál?; mitől nő a látogatottságom, mitől függnek a Google AdSense bevételeim), illetve hogy megosszam azokat a többnyire ingyenes megoldásokat, szolgáltatásokat, alkalmazásokat melyekkel megismerkedtem, illetve amiket nap mint nap használok.

"nők és munkaerőpiac, egyenjogúság, urambocsá, hatalom? ezt a szociológusok kivesézték "

OK!

De ők szakmai szemmel, és alapvetően a hétköznapoktól elvonatkoztatva! Itt jön a blogger esélye, saját tapasztalat, érzések, félelmek, egyéni világlátás és mindez nem ideális esetre méretezetten!

Ha már a téma választást felvetetted, tanácsot kérté erre a következő posztomban válaszolok!

FCM

ui.: lehet, hogy engedélyezhetném az anonim választ, de alapvetően olyan ember vagyok aki mindenből pont annyit ismer és tanul meg amennyi praktikus. Nem mélyedtem bele a blogbeállítások eme részleteibe, tehát lehetséges, hogy a blogspot-on nem nem is lehetne ilyet engedélyezni.
uui:köszönöm a téma ajánlót! ;) Hi-hi....

LiziM said...

"hihi" :D örülök, hogy jó kedved van.

Hogy adtam egy ötletet, annak is örülök, megfordult a fejemben, hogy valamire le fogsz csapni. na ezt én éreztem előre. kvittek vagyunk. (így kell ezt leírni, még sosem láttam leírva) Ugyanis a két gondolattal előbbre járás az amolyan túlzás volt részemről, hogy ugyebár vártad, hogy valaki megadja az általad elképzelt reakciót, és lőn. én voltam ez, de nem biztos, hogy azért minden következő mondatomat meg fogod tudni sejteni előre. no, szóval kis túlzás, hangulati elem részemről. amit már így is bőven túlragoztunk. én lezárnám ezt, ha nem baj.

más. én nem nagyon látok stílusbeli különbségeket ezen a blogon a bejegyzésekben. van másik blogod, egy teljesen más stílussal?
az, hogy néha kifejtősebbre veszed a figurát, néha meg provokatívabbra,az még bőven belefér egy személyiségbe/stílusba. (nálam) no de ez egy erősen szubjektív, elsőre megírt válasz, még nálam is változhat.

az erősséged a használható tanácsaid, a magyarításokat pl. végignéztem, csak nem kommenteltem oda, hogy jók, tetszenek. lehet hasznukat is fogom venni. köszönöm, a jó tanácsokat.

és még valami. volt nemrégiben egy kutatás, annak a megítéléséről, hogy jót tesz-e adott terméknek, ha ingyenes. merthogy az emberek hajlamosak azt hinni, hogy ami olcsó, az értéktelen is. ingyen, tehát rossz. most sajna nem jut eszembe, honnan kotorhatnám elő a kutatást, de az ingyenes Bibliákkal kapcsolatban merült fel, asszem evangélikus körökben. (vallási marketing)
minden esetre engem nem riasztott el innen a free szó, mert azért könnyen kiderül, hogy használható-e egy progi, és a informatika világában egyébként is, inkább legyen valami free, mint nem teljesen jogtiszta. csak, hogy jól aludjunk.

szép hétvégét, és sok érdekes posztot a továbbiakban!

LiziM said...

ide ezért nem kommentel senki rajtam kívül, mert rettenetes ez a kommentelő, miután beírom a word verification -t és a címem és a jelszavam, még egyszer visszadob és kér mégegy betűsort.. mi is ennek a neve? ez a cookie,vagy annak valamije , vagy mi is ez? ezt már nem először csinálja, eddig azt hittem az én hibám, de most már figyeltem és most is visszadobott.

Kéretik megszerelni! vagy elmondani, mit csinálok rosszul! hosszadalmas ez a folyamat így!

FreeChoice Magazine said...

Ami megragadta a fantáziámat: „vallási marketing”

Ez lehet missziós a szó több értelmében, és valószínűleg ki is fogom fejteni, de nem itt, de azért köszi! ;) ja és sok-sok bókot is! : ))
A kommentezési nehézség, vagy az időtúllépés okozza, esetleg a böngésző beállítások, talán nem engedélyezett a cookik fogadása, ehez nem értek csak tippelek.
Én pl. most is a gmail-be bejelentkezve írok, vagy máskor a blogspotba is, ezért nem szokott gondot okozni. Tehát egy G-Mail regisztráció is segít valószínűleg.
Azért is biztatlak, sőt nem csak téged, mert hamarosan, a Google ingyenes szolgáltatásaival és előnyeivel foglak megismertetni!

Szép hétvégét, jó pihit! De addig is visszavárlak!

FCM