Wednesday, November 5, 2008

Bulifotók, hányásnyomok…


Avagy: Nem értem miért a myVIP-nek keresel!





















Nem rég egy csajszi azt kérdezte tőlem:

Milyen témát válasszak a blogomnak, ha sem okoskodni (okosdni), sem rátanulni nem igazán akarok, sem pedig túl sok időt nem szeretnék rászánni. Mert azt hallottam, hogy lehetne keresni vele..”

Kicsit elgondolkodtatott…

Én: - Kata mit csinálsz szabadidődben:
Kata: - Haverok, buli, netezek, ritkán olvasok, biciklizek, spinningeltem is…
Én: - OK! A neten mit csinálsz?
Kata: - Szörfölök, myVIP-en nézelődök akár egész nap.
Én: - Mit lehet myVIPen csinálni egész nap?
Kata: - Fotókat nézek, beírok…
Én: - OK! Azt hiszem otthon vagyunk!
Én: - Neked is vannak fotóid fenn?
Kata: - Nanáááá ;), nem is akármilyenek!

OK!

Kata miért a myVIPnek a malmára hajtod a vizet?!

Ha fotóid egy blogra rakod, és smafu regisztrációt meg kódgenerálást követően Google AdSense idiótabiztos oldalán (még én is képes voltam rá! Hi-hi…). Aztán ezt a kódot beilleszted a blogodra.
Innentől kezdve a látogatóid (egy része) a hirdetésre kattintva DollárCenteket fog a számládra termelni!

Zéró rátanulással, ha nem is, de egy minimális önképzést (maximum néhány óra indulásként, aztán később még jön ez-az) követően elindíthatod első „énblogod”. Reklámozhatod a myVipen, iwiwen… ;), Fellövöd az aktuális fotóid, egy-egy gondolatod is néha (fotó mellé, vagy helyette). Mesélsz egy könyv élményedről, vagy biciklis kalandodról vagy a beujított pasidról. Vagy hogy épp azon nosztalgiázol milyen jó lenne újra spinningelni, esetleg egy ilyen klubot keresel…
Arról nem beszélve, ha az MSNes pikánsabb dumcsikat egy blogkommentben ejtitek, meg biztos rendszeres és visszatérő látogatókat szerzel! Sőt, ha a suliban, munkahelyen a csevegő programok (MSN, Skype…) nincsenek telepítve, vagy tiltva vannak… (még egy érv!)

Nem holnapra, nem milliókat ígérek! De kitartással, csak rajtad múlik!

FCM

No comments: