Sunday, November 30, 2008

"Én ismerem a rákgyógyítás TITKÁT!" Meddig lehet a szorult, ebben az esetben igazán szorult emberek, helyzetével visszaélni?!

Sokkoló hirdtés az AdSense-men....

Döbbentettel és örömmel vegyes érzelmekkel olvasom a Google AdSense hirdetések közt, a világra szóló jó hírt!
"Én ismerem a rákgyógyítás titkák"


Alapjában véve egy fejlődés párti, nyílt emberkének tartom, és remélem magam, de...

Van ami számomra is SOK(K)!
Anélkül, hogy egy emberről, remélhetőleg szakemberről és a hozzáértéséről véleményt alkotnék. Hisz szakmai kompetencia, illetve az ajánlatának ismerete nélkül nem lenne sem etikus, sem korrekt a részemről, de...

Túl sok mindent hallok, és látok az interneten ahhoz, hogy gyanúperrel éljek. Úgy gondolom, ha valaki akkor én valóban nyitott vagyok az új dolgokra, és ha az amit ez az Úr leír az értékesítési oldalán, de ha csak fele igaz akkor is több pénzt megér mint amennyiért adja. Ahhoz viszont túl szkeptikus vagyok, hogy higgyek a csodákban.

Nem kétségbe vonva az ajánlatot, nem minősítve senkit, semmit, sőt tovább megyek még az árat sem kívánom elemezni, de...

- Meddig mehet el az emberek életével való játék?
- Meddig lehet a szorult, ebben az esetben igazán szorult emberek, helyzetével visszaélni?!

Ajánlatom!

Amennyiben létezik olyan ember, aki valóban a "csodadoktor" gyógyított meg, természetesen helyt adok a megnyilvánulásának, névvel címmel...

8 comments:

Anonymous said...

szia!
Mi lenne a megoldás? :)

Anonymous said...

@Zsolti,

Nem tudom, nem ismerem természetesen én is kíváncsi lennék a megoldásra!

Csodákban nem igazán van jó tapasztalatom, viszont hitetlen sem vagyok, ezért írtam:

"Ajánlatom!

Amennyiben létezik olyan ember, aki valóban a "csodadoktor" gyógyított meg, természetesen helyt adok a megnyilvánulásának, névvel címmel... "

FCM

ui.: Pont most olvastam valamit ami téged is érdekelhet:
http://www.webshopexperts.hu/vevomagnes.html
Nem tudom ismered e a webshopexperts-t
Ha ez a fizetős termékre nem is ruházol be, van egy hírlevelük, és néhány igazán hasznos doksit is adnak!
http://www.webshopexperts.hu/tudastar/index.php

Anonymous said...

Én arra gondoltam, hogy a gmamin mondtad, hogy tudsz megoldást, csak ott nem reklámoznád!

FreeChoice Magazine said...

jaaa! vagy úúúúgy! ;)

dobj egy mailt a freechois.magazine[kuac]gmail.com -ra.

Küldök egy kis ízelítőt!

FCM

Anonymous said...

Szia FCM!
Most néztem meg az említett csodadoktor oldalát, hát mit mondjak!
Bátor ember!
Ahogy nézem a kapcsolatait (thesecret szcientológia) talán nem véletlen, s most nem bármiféle előítéletességről teszek említést, hanem az ő általa felvállalt és hirdetett oldalről.
Tanulságos: ha követi valaki teljesen az utasításait? akkor 100 %-os garanciát vállal!
Na ne!

Azt viszont tanusíthatom, hogy egy betegség esetén nagyon sokat számít az, hogy hogyan áll hozzá az ember: bízik-e a gyógyulásában vagy nem.

Üdv.:
Éva

Anonymous said...

Az előbb nem sikerült a "belinkelés", hogy tudd, ki is vagyok, most megpróbáltam újból, hátha átenged a rendszer, ill. lehet, hogy az előbb valamit rosszul csináltam.
Éva

Anonymous said...

@Éva,

Ez nem is annyira bátorság, inkább emberség kérdése, mert ha valakinek pénzével játszana...
De a hitével, egészségével, életével játszani az más nagyságrend.
Szeretnék hinni a csodában, de...

FCM

Anonymous said...

Szia FCM!
Most néztem szét a XING-es kapcsolataim között...
Látom, FCM-ként már nem is vagy ismeretlen ismerős:)

Más, kérdés: a rendszer generálja a kukacot a nevek elé vagy Neked így tartja kedved?:)

Üdv.:
Éva